tisdag 6 november 2012

Nagellack

Jag köpte tre stycken nagellack förra veckan. Har hemma bara några nagellack från tidigare så jag tänkte utöka sortimentet. Jag blev väldigt inspirerad när LiZ berätta att det finns några bra märken som tål slitage och burkar är små. 

Vi traskade över till butiken och hittade massor med läckra fäger!

Dessa tog jag med mig hem.


Egentligen brukar jag ha naglarna målade med neutrala färger, men med tårna kan jag "go nuts".

Jag började lacka mina tånaglar när jag dansade afrodans. Man dansar afrodans barfota så då är det kul att kolla på sina glada tår.

Dessutom har jag börjat lacka mina tånaglar röda när semestern börjar, det gjorde (och kanske gör ännu också) min moster :) Då vet man att man har ledigt och kan gå omkring utan skor.


Människans tår ser nog ganska roliga ut!

Hih, nu skall jag ta och lacka fingernaglarna!

2 kommentarer:

  1. Jepp,mostern gör det fortfarande. Känns semester när tårna och fingrarna är röda och granna. Man kan nog få nackspärr om man går och tittar neråt hela tiden så jag lackar fingernaglarna också som är lättare att titta på.

    SvaraRadera