torsdag 13 oktober 2016

En träff med ex jobbkompisar

Igår träffade jag mina gamla jobbkompisar. Ett glatt sällskap på åtta personer.
En del har bytt jobb, en del gått i pension och andra bytt kontor.
Va fint att vi har en som håller i trådarna och ordnar träff med jämna mellanrum.
Det är alltid lika kul att se dem.
Vi träffades igår i Iso Omena och åt på Makaronitehdas. Jätte god pasta!

Men nu var jag trött igår när jag kom hem. Det är tungt med arbetsdag och träff på kvällen, jag gick på högvarv fastän jag var trött. Nu lider jag lite av hjärtklappning, men månne det inte lättar :)

Vi skurrar på och vilar på veckoslutet sedan.


Vilken lycka att Smulan var vaken när jag kom hem igår. Skulle ha varit tråkigt att vara en hel dag utan att ha pratat med henne. Jag fick kramar och pussar. Sedan skulle hon ta av mig rocken och skorna och sätta pyjamasen på åt mig. Vilken service :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar