måndag 26 december 2016

Julen 2016

Oj oj oj, vad vi har ätit gott denna jul, och kanske lite för mycket.
Vi har firat jul i två dagar och idag skall vi bara vara hemma och smälta maten.

På julafton var vi hos Mannens föräldrar. Mina föräldrar och brorsa kom dit också.
Smulan var lite spänd för att hon hade hört ryktesvägen att julgubben tänkte komma dit. 


Spanar efter julgubben.

Vi hade tur för att julgubben hade sina vägar förbi.


I säcken fanns den julklappen hon önskat sig, ett ljusrött tåg. Vilken glädje!

Vi stannade övernatt och passade på att läsa julklappsböcker i resesängen.


Här läser Smulan Mamma Mu och Kajsa Kavat. 

Nästa dag fortsatte vi firandet hos mina föräldrar. Dit kom också andra brorsan med fru.
Och kan ni tänka er, julgubben kom med paket också 25.12!
Han måste ha blivit lite virrig när han kom två dagar i streck ;)


Hos mina föräldrar hade Smulan på sig min gamla kjol från Storbritannien. En liten kilt. 
Jag är jätte glad över att min moster hade kvar den och gav den tillbaka åt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar