fredag 30 december 2016

Rea shopping

Jag har gjort så pass mycket övertid på jobbet att jag kunde ta ut en ledig dag.
Vi åkte tidigt iväg med familjen. Redan kl. 9 satt vi i Vanda på ett café och tog frukost nr 2, bröd, kaffe och pepparkaka. Lite lyxade vi till dagens genast på morgonen.

Målet var att köpa lite grejer på rean och vi lyckades.

Mest nöjd är jag med klänningen från Polarn o Pyret. Den var på 50% rabatt :)


Den skall Smulan få ha på sig på sitt tre-års kalas.


Hennes andra festklänningar har blivit för små. Inte brydde hon sig om att det var jätte tight, hon ropade bara glatt "det gör ingenting"!
Nåjoo, men det är ju skönare med en ny klänning som sitter löst runt kroppen.

En ny bilstol åt Smulan hittade vi också, vi tog den genast i bruk. En "stora flickors stol". Nu använder hon bilens egna bälte och inte barnstols bältet. Gissa om hon är nöjd? :)

På rean hittade jag dessutom min moster och kusin. Vilket sammanträffande att vi råkade vara samtidigt på samma ställe! Dessutom var köpcentret alldeles proppfullt, men min man är så lätt att känna igen så Peppar bongade honom genast ur folkmassan.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar