lördag 31 mars 2012

Ordning och reda

Ingen har städat här på en tid, det beror kanske på det faktum att de som bor här har varit ganska mycket på vift på sistone. Och så har de kanske inte orkat städa...

Hur som helst så tog jag mig i kragen i morse och jagade bort dammråttorna. De hade hunnit bli så stora att katterna inte vågade ta i tu med dem.

Klädhängaren jag köpte en tid sedan är nu på väggen. Det blev riktigt bra tycker jag! På den skall jag hänga lite handväskor och skarfar tror jag. 


Promenerade efter det till Tiimari och blev glatt överraskad! De hade massvis med underbara servetter!! Köpte stora och små i läckra färger. 


Märker att jag börjar längta efter färger :)

1 kommentar:

  1. När du nu är i farten, så kan du ju komma hit med :) Kör själv med detaljbilder bara för att resten här hemma ser ut som hej kom och hjälp mig :) Förstår precis längtan efter lite färg - man behöver det efter en vitgrå vinter! Bara att frossa i färger, ibland behöver man det :)

    SvaraRadera