söndag 16 september 2012

Full med energi

När vi kom hem från Italien så fick jag en vansinnig lust att städa och laga platserna i skick här hemma.
Hade ingen chans att göra det denna vecka eftersom jag haft program alla kvällar efter jobbet. 

Idag var vi och äta till svärföräldrarna men det var först kl.14 så jag steg upp kl. 7 och började städa som en tok :) 



En liten pollinerare på rudbeckian.


Rudbeckian väldigt väldigt nära.


Bilder på hur vansinnigt fint vi har det här nu kan jag inte sätta på denna blogguppdatering för att nu ser det värre ut än när jag började! 

Tvättade massvis med kläder och nu hänger de och torkar här i knutarna. Skåpen har jag städat, men samtidigt plockade jag ut sådant som borde ställas på andra platser. Bilen har vi dammsugit och nu ligger alla sportgrejer på golvet (de förvaras normalt i bilen) och väntar på att hitta en bättre plats...osv osv.

Hur kommer det säg att det blir bara råddigare när jag städar ;)

2 kommentarer:

  1. Jo först skall man städa innan man kan städa! Klart som korvspad:)

    SvaraRadera