tisdag 15 november 2016

Budget byxor

Jag tror inte att jag nämnt det tidigare, men vi har börjat beställa vår mat via nätet. Äntligen är det möjligt att få hemtransport i vår kommun! 
Det har fungerat bra, varorna har varit prima, gäller även grönsaker och frukter. Både jag och Mannen ogillar att gå i butiker, dessutom spar vi några timmar i veckan till att göra annat i stället.

Minuset med att köpa varor för en vecka framåt är att man måste planera. Bra har vi lyckats och vi har ätit allt vi köpt. På fredag morgon brukar vi bara ha kylskåpslampan i kylen. Mattransporten kommer på fredagkväll så då fylls kylen igen. 

Hur som helst så krävde denna vecka ett butiksbesök. Vi hade förrådet fullt av tomflaskor som behövde returneras.

Nu när vi inte hade behov av att köpa mat så kollade jag på skojs skull Lidls utbud av andra produkter (man kan verkligen fynda där). 
Jag hittade mjukisbyxor åt mig.


Mjuka, bekväma och fin färg!

Jag blev super glad att jag råkade hitta dem. Mjukisbyxor har varit på min "hitta lista" i flera år nu. Tyvärr har alla de byxor jag hittat och gillat kostat över 100 euro, så de har fått stanna kvar i butiken. Dessa var dock bara 16 euro. Inte illa alls :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar