onsdag 11 februari 2015

Pyssel i februari

Igår fick mina stackars små krukväxter ny mylla och lite ny frisyr.
Det är inte ett så himla stort projekt då mina krukväxter består av två penningträd, tre november kaktusar och en aralia. 

Penningträdet fick sitt hår väldigt kort.


Mitt stora penningträd med lite lättare frisyr.
Nu undrar jag bara att kommer jag att bli fattigare när jag gick och klippte av så många grenar?

Så har jag pysslat lite till bebisens ett-års kalas!

Det blev super duper enkla girlanger av samma Tiger papper som jag vek stjärnor av (klick).



Det är bara att klippa remsor och sätta ihop dem till kedjor. Jag var så lat att jag bara stansade ihop dem. Snyggare skulle det säkert bli om man skulle ha limmat ihop dem. Men då måste man ju vänta på att limmet torkar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar