söndag 9 april 2017

Festdag

Idag firade vi brorsdottern/kusinen.
Det var en namngivningsfest i mysiga Villa Aikala.

Underbara lilltösen var hur nöjd som helst tills fotografen höjde kameran eller någon skulle hålla ett tal. Tråkigt tyckte hon:) 

Festen var fin och familjär och maten jätte god!
Jag tog nästan inga bilder på festen eftersom de har en så bra fotograf så jag hoppas på att få lite bilder av dem.

En bild av mig tog jag. Min andra masu-bild.
Känner mig jätte stor redan och min trevliga rådgivnings"tant" sade att jag säkert är större än förra gången eftersom magen har redan en gång töjts ut.


På bilden är jag (23+5), dvs vecka 24. Om några dagar snurrar vi över till vecka 25.

Kollade i mitt bloggarkiv och hittade en bild från vecka 24+0 (klick). Jag ser nog större ut nu skulle jag säga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar