lördag 13 maj 2017

Familjen ute på olika håll

Idag har vi alla varit på vift åt olika håll hela dagen. 
Den gemensamma faktorn var att vi alla var utomhus. Äntligen en strålande varm dag!

Mannen åkte iväg till Repoveden kansallispuisto och klättra. Smulan for över till mummi och vaari för att grilla korv och äta plättar i Noux nationalpark.

Jag började dagens inomhus hos frissan och kapade av massvis med hår och lät klippa pannlugg. Jag vet inte när jag nästa gång har möjlighet att besöka frissan så jag passade på. 

Efter frissabesöket träffade jag lillebrorsan och lunchade. Efter lunchen for vi också ut och slängde frisbeen. 


Ingen dum dag alls att spela frisbeegolf och dricka kall citronlemonad!

Frisbeegolf är en superkul hobby för att det kostar inget (förutom frisbeen) och så får man röra sig i skogen. En bana brukar ta en timme åtminstone och sen blir vi ibland och övningskasta efteråt.

Nu är vi hela gänget samlade hemma igen och har berättat om för varandra om vår dag. Alla har haft jätte skoj och fått sol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar