onsdag 31 maj 2017

Alldeles för mycket program

Det har varit en intensiv vecka. 
Mycket, mycket jobb och sedan program på kvällarna. Jag måste erkänna att jag idag är extremt trött och skulle bara vilja annullera allt program för resten av veckan. Men jag har lovat delta i flera (roliga) evenemang så det är bara att samla kraft och försöka njuta. 

Igår blev det en extra lång dag för att jag kommer på jobb en timme tidigare än normalt (vi renoverar och byggkillarna vill komma tidigt på plats) och sen gjorde jag två timmars KIKY efter arbetsdagen igår. Efter det var vi ännu ute och fira våren med jobbkompisarna och kom sent hem. 

Ingen bra kombination att vara gravid i sjunde månaden, ha lågt hemoglobin, arbeta som en tokstolle och sedan ha program på kvällarna. 



Min lilla lurvpäls My år 2007.

Idag känner jag verkligen att det är tungt för att Mannen meddelade att katten My har något fel. Han får inte undersöka henne (hon har av någon konstig anledning bara fattat tycke om mig). Efter att jag kollat på henne så verkar det som om hon skulle ha sjukt i bakre partiet (magen, bakbenen?). 
Jag fick ingen läkartid idag så vi måste vänta tills imorgon. Jag hoppas verkligen att det går om och att vi kan annullera läkartiden. 

Jag måste vara på jobb imorgon så Mannen måste försöka krångla in henne i buren....hoppas han lyckas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar