torsdag 15 juni 2017

Tumis

Vi är med Smulan igen på tumis en sväng. 
Mannen är på konferens i Tallinn och kommer hem sent på lördag.
Det är skoj att vara på tumis, men samtidigt så blir det lite mera jobb då man måste fixa allt ensam. På morgonen måste jag reservera extra tid så att jag hinner duscha, koka gröt, plocka fram rätt kläder åt barnet och medicinera katterna. Sen tar det tid att föra till dagis, vi måste ju stanna och kolla på traktorer osv :)


Häng i ringar.

Idag har vi njutit hela kvällen av det fina vädret. Vi åt middag ute, vattnade blommor och kvällsbadade så att balkongdörren var öppen (badrummet är bredvid balkongen).

Två arbetsdagar kvar! Jag ser verkligen framemot att stanna hemma på morgonen och ta en siesta mitt på dagen. Det känner jag att behövs.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar