lördag 30 september 2017

Busy lördag

Vi har haft så mycket program denna vecka att jag knappt minns vad vi gjort.
På veckan har vi haft tre kompisbesök, föräldramöte på dagis, jag var en sväng till kontoret och till rådgivningen. Jag var och simmade till simhallen för första gången på 5 månader (hurra!).
Sen har vi också fixat båtbiljetter och bokat hotell till Sverige.

Idag har Mannen byggt på vår nya terrass och jag har målat på framsidan av huset. Inga bilder finns att visa, men jag skall nog visa upp vad vi åstadkommit när jag hinner :)

Resten av lördagen skall vi ta det lite lugnare.


Lillebrors super söta tossor (av kompis Linda). Det finns dessutom en bjällra i dem så de låter när man viftar på sina fötter.

Imorgon fortsätter vi med terrassen och målandet. Mummi och vaari kommer och underhåller barnen en stund så går det säkert snabbare undan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar