söndag 13 februari 2022

Toy Story

 Vi förde lite grejer till återvinningscentralen och tog en inspektionsrunda i samma veva.

Smulan hittade några fina dricksglas åt sig och Lillebror hittade astronauten/space ranger Buzz Lightyear åt sig. Han hade ingen aning om vad det var för leksak, men han var alldeles fascinerad av den. De hade med egna pengar och han hade råd att köpa den åt sig (5 euro).


Jag visste vad det var för leksak för att jag såg Toy Story 1 filmen på 90-talet.

Efter att Lillebror lekt med sin nya leksak i några dagar så kallade jag familjen på fredag till soffan och vi tog en filmkväll. Nu måste ju barnen se Toy Story 1.
Både Lillebror och Smulan var  ivriga och Lillebror hittade nya finesser i sin leksak.

I lördags var vi ute hela dagen, men eftersom det var uselt väder idag (det regnade blöt snöslask) så kollade vi en film till, Toy Story 2. Den var ju nästan bättre än ettan.

Nostalgi för mig och roligt för barnen. 

Jag önskar er en glad vändag i morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar