lördag 14 maj 2022

Vilken vecka!

 Det har varit en väldigt annorlunda vecka, en väldigt hektisk vecka.

Köksrenoveringen framskrider, tak och väggar har målats så det börjar se fint ut. Jag har haft väldigt mycket jobb och kluriga case då jag ansvarat för juridiska supporten denna vecka. Jag jobbade idag, på lördag också, det brukar jag inte normalt göra, men vi körde ett extra pass med jobbkompisarna och det gick riktigt bra!

Denna vecka installerades solpaneler på vårt garagetak. Nu kan vi börja sälja el istället för att köpa :)

Mitt i allt renoveringskaos kom barnens faster och kusin till oss och bodde hos oss denna vecka. De skulle bo hos barnens farföräldrar, men farmor blev flunssig så de kom till oss istället. Det var super roligt att ha dem här, men jag var lite spänd över hur det går utan kök osv. Kusinen sov bra på natten och lät oss jobba fint på dagen hemifrån. 

Vi träffade honom för första gången då han bor så långt bort (han är redan 6 mån). Barnen har lekt med honom och matat honom med puré.  

Det har varit ovant att bära på en 8 kg bebis så jag har varit alldeles darrig på armen i några dagar :)

Idag åkte barnens faster med kusin vidare till farföräldrarna.

Resten av veckoslutet tänker jag bara ta det lugnt.



Katten är min mentor då det gäller att chilla. Ingen annan i vår familj är så bra på det som hon!
Obs! På den övre bilden sover hon :)

Trevligt veckoslut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar