onsdag 9 augusti 2023

En ledig dag

Nu är alla i mitt team tillbaka på jobb. Då passade jag på och tog två dagar ledigt. 

Har man varit så duktig och turat dem så skall man väl få ta lite ledigt när de dyker upp igen, tänker jag :) 

Smulan har hade också en ledig dag så vi hängde hela dagen tillsammans efter att vi cyklat med Lillebror till förskolan. Vi var med Smulan till simhallen, åt lunch på restaurang och besökte några butiker. Jag laddade upp med både kalender och häfte. Kan känns lite gammalmodigt, men jag gillar att använda kalender hemma. Jobbkalendern är helt och hållet elektronisk.



Katten Diana håller utkik efter flugor på balkongen. Hon är väldigt kvick och knappt något flygfä kommer undan hennes snabba tass.

Jag uppskattar verkligen vår inglasade balkong och det gör nog katten också. 


Aldrig har mina övervintrade pelargoner (de ceriserosa i bakgrunden) blommat så fint. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar