fredag 22 december 2023

Jullov

 Idag började vi vårt jullov, så härligt!

Jag har för första gången ett lika långt jullov som barnen, det betyder att jag skall på jobb nästa gång 8.1.2024. 

På jobbet hade vi i onsdags julprogram med dans och choklad. Det var danskaraoke och alla gillade det, jag tror att jag skall ha det även med min familj imorgon.

På torsdag morgon var vi på Smulans julfest, det var också stämningsfullt. Smulans klass hade teater och hon var en av berättarna. 

Hemma har vi lite julfixat och katten är smått intresserad av julgranen. 

Hon hänger på bordet och försöker nå kulor och julgransglitter

En kula fångad!

Som tur har hon inte kommit på idén att klättra i den :)

Jag rekommenderar att ni tar modell av katten inför julhelgen. Ta många tupplurar, ät gott (fisk om man frågar katten), lek lite emellanåt och ta en tupplur till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar