tisdag 26 december 2023

Stickat och keramik

 Julafton har firats med familjen hos mina föräldrar. 

Barnen var super pirriga och hade svårt att koncentrera sig på något, den 24 december är nog den längsta dagen tyckte både två.

På kvällssidan kom julgubben i alla fall.

Julgubben var en trevlig gubbe som råkade ha med sig, precis det som barnen önskat sig. 

Till min överraskning fick även jag paket (2 stycken!).

Min mamma hade stickat super fina sockor åt mig.

Smulan hade gjort några lerfigurer åt mig. 

Jag är ju lite svag i keramik så jag uppskattar verkligen hennes present! En liten rar koalabjörn.

Super fin!

Nu har vi haft några dagars paus och inte träffat den utvidgade familjen då över hälften blev krassliga efter julafton. Det är både corona, flunsa och spysjuka som härjar. Hoppas att de snabbt blir friska! Än så länge mår min lilla familj bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar