lördag 19 januari 2013

En kall och solig lördag

Såg ni solen idag??
Den vinkade glatt åt mig genom smutsiga fönster så jag bestämde mig för att fara ut och hälsa på den.
Eller okej, kanske inte genast då jag vaknade för att då det var -28 grader!

Det gick väl till så att jag vaknade kl.06.30, åt frukost, kollade på temperaturen och bestämde mig för att gå och lägga mig. Läste boken "Jag är Zlatan Ibrahimovic" och steg upp lite senare :) Boken är förresten jätte intressant. Har aldrig varit så värst intresserad av fotboll, men boken gick bra att läsa och han hade spännande historier.

Ca kl. 14.30 vågade jag mig ut för att då var det bara -15 grader. Tog en skidtur runt åkern och njöt av solen!


Såg jag månne solen senast i december?

På kvällen åkte jag över till kompisen. Det ordnades en "Baby shower" åt henne. Maten var god och hon fick massvis med fina och praktiska gåvor. 

Jag hade svårt att hitta på något vettigt så jag köpte barnlakan. Blev inspirerad på kortavdelningen i bokbutiken och fixade själv ett kort med barnvagn. Kortet blev helt okej tycker jag :)


Snart hoppar vi över till söndag. Varför går veckoslutet alltid så fort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar