tisdag 24 september 2013

Allergi/flunsa?

Min man tror att jag möjligen blivit allergisk för honom!

En sådan slutsats drog han idag :)

Jag har i en veckas tid haft en konstig flunsa som dyker upp på kvällen/natten och morgonen. Jag kan nysa och snora hela kvällen och i natt vaknade jag kl.03.50 och fortsatte snyta min näsa. I bussen var jag helt blekvit (enligt Mannen) och snöt min näsa non-stop. 

Och sen sitter jag några timmar på jobbet och all flunssa är försvunnen!
Många kolleger har problem (torra ögon, astma-symptom osv.) med vår luftkvalitet på jobbet så jag har dragit den slutsatsen att luften på kontoret är knaster-torr och torkar upp mina snoriga bihålor och näsa.

Sen åker jag hem och andas frisk luft och fortsätter med mitt snorande.

Så himla konstigt!

Fast pappa hade en annan teori, han vågade påstå att vi kan ha dammigt hemma och jag skulle vara allergisk för det. Pyttsan säger jag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar