måndag 11 november 2013

Busy Monday

Idag hade jag första arbetsdagen efter semestern.
Måste nog medge att jag var lite stressad igår kväll, så stressad att jag inte kunde sova!

Jag läste nämligen gamla tidningar i går kväll och märkte att våra samarbetsförhandlingar på jobbet var över. Så jag visste inte riktigt till hurdant kontor jag återvände idag.  Som tur var stämningen rätt så bra!

Hektiskt var det dock! Jag tog emot alla spontankunder och försökte dessutom läsa mellan varven mina lite över 50 stycken e-post meddelanden som väntade på att åtgärdas.
Hann nästan bläddra nästan igenom all e-post så imorgon borde jag ha en dag som är snäppet lugnare.

Lilla mag-bon har sparkat och haft sig så man vet att hen finns där :)
Den var så lugn i London, men genast när vi kom hem så började "härjandet". Känns bra för att skulle det vara alldeles för lugnt så skulle jag säkert bli orolig.


Julstämning i London.

Nu skall jag försöka lite varva ner så att jag skulle sova bättre i natt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar