måndag 4 november 2013

London calling

Jag passade på att ta semesterpengen i ledigt och idag har jag börjat min sista semestervecka för i år.
Normalt brukar vi resa till varmare länder dessa månader MEN i år åker vi till London.

London är ju nog känt för att ha ostabilt väder, men det kan ju inte bli så mycket värre än vad vi har här i Finland :) Nu hällregnar det och blåser så sjutton. 

Vi valde London för att vi har inte varit där på ca. 15-16 år och det blir kul att se det igen. Jag gillade nästan allt som kom från England när jag var i högstadieåldern. Musiken, filmerna, tv-serierna, modet osv. Skall bli kul att åka tillbaka och se hurdana känslor London nu väcker.


Kattvakterna kommer idag från Hamburg så vi kan ta lite semester och vet samtidigt att katterna har det bra. Som tack får ni lite kållåda som vi gjorde alldeles för mycket av. Vi hinner inte äta upp allt före vi reser iväg.

Önskar er en fin vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar