onsdag 13 november 2013

Teddy

Idag hade jag mödrarådgivning och fick lyssna på mag-bons hjärtljud.
Det klappade hårt och jämnt, allt är som det skall så man kan dra en lättnadens suck igen :)

På besöket fick jag också influensavaccinet så de tar nog väl hand om en!
Enda tråkiga med besöket var att mitt hemoglobin har sjunkit från 136 till 118 så de tyckte att jag borde börja knapra i mig järntabletter. Hoppas att man inte får biverkningar av dem (har hört att magen kan bli råddig av dem).

Inget konstigt att jag har känt mig extra trött...

På tal om lilla mag-bon så har jag inte än köpt en endaste en bebis-pryl, varken kläder eller saker. Har tänkt att det kan vänta till nästa år när vi har nytt hem och The Dagen närmar sig.

Men på flygfältet när vi försökte bli av med överlopps punden så hittade jag denna:


En liten teddybjörn.

Den skall få sitta och vänta på att bebisen skall krama om den i nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar