söndag 8 november 2020

Farsdag

 Glad farsdag!

Farsdag har jag firat med min familj, föräldrar och brorsan med familj. Mamma bjöd hela gänget på farsdagslunch, mums!

Min pappa fick e-böcker av mig och min Man fick fina kort av barnen.


Smulan hade ritat Mannen :) 

Båda barnen hade svarat på frågor vars svar var uppskrivna på korten. 

Smulans farsdagskort:

Pappa är 34 ÅR (nästan rätt, han är 40 år)

Pappa tycker mest om att  KLÄTTRA

Pappa är jätte skicklig på att KLÄTTRA

Pappa skulle kunna öva på att GÖRA FLÄTOR

Det är roligt att GÅ OCH KLÄTTRA

Pappa säger jätte ofta SLUTA

Jag tycker om pappa för att HAN ÄR MIN PAPPA


Lillebrors svar kommer här:

Hur gammal är han? Vet inte

Hur ser din pappa ut? Ööö..någo glasbitar, har såna på ögonen när han cyklar (Lillebror tänkte på hans glasögon när han cyklar)

Vad är pappa bra på? Cykla och äta

Vad brukar du göra/tycker du om att göra med pappa? Leka med bilarna, en gång till äta och sen sova.


Roliga svar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar