söndag 27 november 2022

Första advent

 Idag, på första advent har vi firat svärfar som haft födelsedag tidigare på veckan.

Vi blev bjudna på både lunch och efterrätt. Vi har haft ett ganska lyxigt veckoslut för att vi blev bjudna på både lunch och efterrätt igår också. 

Jag skulle fixa en pepparkaksdeg, men när jag pratade om saken så sade mamma att hon kan ge sin halva deg åt oss! Perfekt! Så det blev pepparkaksbak hos oss.

Mina små tomtar!

Dom är så söta med matchande kläder! Skojigt att jag ännu har möjlighet att bestämma över deras kläder och de är hur nöjda som helst med mina val. 

Förstås skall pepparkakorna dekoreras.

Med tungan rätt i mun!


Lillebror överraskade mig och var väldigt noggrann med att spritsa pudersocker blandningen på pepparkakorna.
Smulans strategi var något i stil med more-is-more :)


Här sparades det inte med sprits och godis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar