söndag 9 april 2023

Påsklov

 Åh, vad det är skönt med påskledigt! 

Som extra bonus så har vädret varit alldeles underbart, äntligen sol och värme! Jag tittade att från och med imorgon så borde det inte mera vara minusgrader på nätterna för en tid framåt i alla fall. 

Igår var vi hela gänget ute på gården hela dagen och pynjade. Mannen skruvade fast sommardäcken i bilen och tvättade däcken medan jag rensade och krattade gården. Smulan och Lillebror gjorde sandkakor, klättrade i träd och gjorde zoomerangvideon. 

Vårens första blommor hälsade på mig i trädgården igår. Härliga små krokusar som ingen hare tillsvidare har hittat. 

Roligt då man varit så länge tillsammans som jag och Mannen så känner man ganska väl den andra. 

Han skulle till butiken en sväng och frågade om det var något jag behövde. Jag svara de mylla. Så han kom hem släpande med 10 stora säckar mylla. Där gjorde han det bra! Han visste att jag kan sätta sprätt på enorma mängder mylla. Väldigt uppskattat med rejäla mängder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar