fredag 28 oktober 2011

Relax

Fredagkväll, ibland undrar man om det finns någonting bättre. Efter en lång arbetsvecka är det så skönt att slänga sig i soffan och äta god mat. 
Idag fick jag också mina nya vitrinskåp! Det tog sin tid före jag hittade dem och jag hoppas verkligen att de passar där jag tänkte placera dem. Har massvis med saker på golvet som väntar på sin hylla. Kanske jag fyller hyllorna imorgon, idag skall jag ta det super lugnt.

Här får ni lite avslappnings-inspiration.



Försök att inte se allt skräp som står och väntar i hallen :)







Katterna, dom kan det där med avkoppling!

3 kommentarer:

  1. Det är bara att ta modell av kattorna när du skall koppla av:)Fina bilder!

    SvaraRadera
  2. Lyckades de bra me att ligga i soffan och äta. Ingalunda såtta de allför myky?

    SvaraRadera
  3. Å nej, jag skulle väl aldrig såtta *visslar lite och tittar på föttren*.

    SvaraRadera