fredag 9 december 2011

Julstädning

Nu har jag börjat julstäda. Brukar oftast lämna det till sista minuten, men inte i år inte! Rymde lite tidigare från jobbet för att jag hade några timmar att ta ut. Det var en ganska bra idé eftersom vädret blev alldeles uselt när jag kom hem, låter som om det stormar.

Började med julstädningen i sovrummet. Tycker massor om vårt sovrum och jag tycker om att sova, det har jag alltid gjort. Försöker hålla det så simpelt som möjligt, men av någon anledning så ser där ofta ut som ett bombnedslag. Böcker, tidningar, kläder huller om buller.

Efter någon timme blev det färdigt :)


Som tips: Det är rätt så roligt att förvara sina smycken i ett nyckelskåp. Man hittar dem snabbt och så trasslar de inte till sig. Dessutom blir de inte dammiga :)




1 kommentar:

  1. Fiffigt med nyckelskåpet! Det finns ingenting värre än att försöka trassla loss halskedjor från varann!

    SvaraRadera