torsdag 28 juni 2012

Sista veckan i juni

Det har nog varit en sval junimånad än så länge. Jag hoppas att vi snart skulle få sol och värme! Det känns som om det skulle ha regnat varje dag...
Två senaste somrarna har varit så underbart varma och fina så man har blivit lite bortskämd.
Något positivt finns det ju med detta väder också; man har inte behövt vattna trädgården. Sen tycker jag om att sova när det är lite svalt så nu har vi ganska passlig temperatur här inne.

Idag träffade jag vänninan L i storstan. Vi åt gott och gick igenom det som hänt sedan vi sågs senast.
Hade kameran med, men hade inte riktigt inspiration att fotografera.

När jag traskade hem från busshållplatsen blev jag inspirerad.


Juni är nog en vansinnigt vacker månad. Speciellt då när solen tittar fram :)

2 kommentarer:

  1. Tänkte också igår, när jag cykla hem, att de é ganska kallt för att vara slute av juni. Cykla i shorts o långärmad... men sku ha behövt ha långa byxor på. Men i väntan på en varm juli :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Första juli ser i allafall bra ut, hoppas att resten av juli också skulle vara solig och fin :)

      Radera