söndag 7 oktober 2012

Bröllop nr 3

Vi var igår  på tredje bröllopet för i år.
Ganska roligt med bröllop i oktober egentligen! De flesta vill ju gifta sig på sommaren och då brukar man ha allt möjligt annat inplanerat också.

Vigseln var i 100 år gamla Berghäll kyrka.


Har aldrig tidigare besökt kyrkan fastän jag rört mig alldeles i knutarna. 
Det var nog en av de färggrannaste kyrkorna jag sett, full med små detaljer och fina färgkombinationer.

Brudparet hade dessutom tur med vädret igår, det var soligt :)
Det såg vackert ut när solstrålarna tittade in genom stora fönstren.

Festen var fin med rörande tal, god mat och bra musik.

Fick igår använda för första gången min blåa klänning som jag fyndade i Italien för 40 euro.


Av någon mystisk anledning är mitt klädskåp fullt med blommiga och svarta klänningar och det kändes som om varken blommigt eller svart skulle passa till detta bröllop. God orsak att köpa en ny klänning ;)

Festandet fortsätter idag, vi skall fira mannen med god mat och kaka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar