söndag 21 oktober 2012

Knäckebröd

Detta veckoslut har jag gjort precis vad jag velat, hade inga inbokade planer (det var länge sen sist). Igår kändes det som om det skulle ha varit söndag, men roligt nog så fick jag idag en ny söndag :)
På söndagarna har vi sällan något inbokat, därför var lördagen som en "söndag".

Jag har försökt hitta ett gott knäckebrödsrecept.
Idag gjorde jag igen ett försök, de blev inte så goda som jag hade hoppats.


De smakar kanske lite popcorn!

Försökte med lite olika pålägg...


men blev inte helt övertygad.

Kanske jag borde göra müsli av knäckebröden jag bakade ;)

Råkade hitta idag i tidningen någonting man absolut skulle behöva när man bakar,
ett så här underbart förkläde!


Förklädet ser ut som en klänning!

Jag alltid varit lite svag för klänningar så detta förkläde skulle vara perfekt. 

Skulle jag måntro själv kunna sy en sådan...

Söndagshälsningar från köket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar