onsdag 14 maj 2014

Mycket program

Idag var vi till mitt jobb och hälsade på mina kolleger. Jag har inte sett dem sedan början av februari när jag blev mammaledig! De såg alla lika ut som förut, men lite har det förstås ändrats på kontoret efter att jag blev mammaledig.

Jag saknar inte mitt jobb, men mina kolleger är så fantastiska så dem skulle jag gärna umgås med på dagarna :) Nu har jag dock en liten arbetsgivare som tar 100% av min tid!

Efter kontorsbesöket besökte vi en klädbutik och jag hittade en klänning!
Den är "formlös" så den borde passa mig vare sig jag är smal eller rund :)

Nu har jag en klänning till dopet som jag kan andas i ;)
På tal om min lilla arbetsgivare så tycker hon massvis om en liten elefant.
Hon skiner upp som solen när hon ser den och börjar ofta jollra åt den.


Idag hade hon så roligt att hon lät som om hon skulle ha skrattat högt. Jag vet inte om bebisar i den åldern kan skratta högt så kanske det bara var ett sammanträffande?

Efter att vi besökt min arbetsplats åkte vi till Smulans farmor och fick siskonkorvsoppa.
Vi hann ännu med en skogspromenad före vi åkte hem. 

Imorgon får vi besök av kompisar med deras bebisar och på kvällen skall vi träffa prästen och planera programmet till dopet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar