söndag 18 november 2018

Gott veckoslut

Vilket fint veckoslut!

Vädret var fint och vi var ute en hel del idag.


Familjen på väg till mommo och mofa.

Idag firade vi farsdag hos mina föräldrar, en vecka i efterhand, men nu först passade det allihop.
Det blev god mat och det var roligt att höra vad alla hade grejat sedan vi sågs senast. 
Mommo hade lyxat till det och fixat egen mat åt barnbarnen, biffar och mos. 

I lördags fick jag lite egentid med kompisar i Helsingfors. Vi åt på Naughty BRGR.


Så gott! Jag som är lite svag för mögelost, suckade av glädje då den var SÅ god! 
Sen åt vi ännu efterrätt på Kakkugalleria. Det blev nästan överdos :D

Efter allt ätande på veckoslutet så var det skönt att vara ute och gå idag med min promenadkompis/Smulans gudmor. En timme flyger iväg som på vingar när vi går och pratar i ett. Vi försöker ta en tumispromenix en gång i månaden för att vädra tankar 

Jag önskar er en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar