torsdag 15 november 2018

Jag är bra på...

Min underbara fyra-åring kom idag hem med en medalj runt halsen.
Den hade hon pysslat på dagis.


Alla barnen har fått fundera på vad de är bra på och så står det på andra sidan.
Jag skall berätta vad Smulan är bra på enligt henne:

- att klippa och rita pappersdockor
- att klistra

Tredje punkten gillar jag extra mycket för att där står kort och koncist ALLT

- allt
- att skriva mitt namn
- att hoppa på trampolinen
- att slå på trummor


Vi har inga trummor hemma så jag frågade var hon har spelat på sådana. Ingenstans, svarade hon, men jag är säker på att jag är bra på det!

Vilket fantastiskt självförtroende <3

2 kommentarer:

  1. Såklart man är bäst på allt. Underbart självförtroende ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske vi också borde skriva sådana listor nu och då, så blir man glad när man inser vad allt man är bra på :) Istället för sådant man borde förbättra.

      Radera