torsdag 8 oktober 2020

Medelålders gubbe

 Idag fyller min Man runda 40 år, hurra!

Eftersom det är en torsdag så blev det inte så mycket firande idag och inte blir det annars heller pga covid-19. Vi planerade förra året att vi skall ha ett pang-kalas och bjuda alla våra vänner till oss, men corona satte stop på det. 

Vi åt lingonpaj till frukost, barnen cyklade över till förskola och dagis och vi jobbade med Mannen. Lite extra blev det för att vi hade hämtmat till lunch och sedan tog han efter lunchen en lång cykeltur i skogen. Han köpte en eldriven terrängcykel åt sig till födelsedagen. 

Visst hade jag också en present åt honom, men den hann inte fram till idag.

Jag beställde redan för flera månader sedan en tavla. Min kompis som målade den bor i mellersta Finland och skulle komma med tavlan hit i september. Men av bra orsaker så blev det inte av och nu får han posta den åt mig i stället. Han gav ut en bok och fick ett barn så han blev plötsligt väldigt upptagen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar