söndag 7 augusti 2022

Söndag i kyrkan

 Denna söndag krävde ett besök till kyrkan då vår guddotter blir konfirmerad.

Jag besöker sällan kyrkor, bara vid konfirmation, vigsel och begravning. I denna kyrka blev jag själv konfirmerad för ett antal år sedan. Det var spännande och roligt och jag kommer ganska bra ihåg min egna dag. Till min konfirmation fick jag mina första klackskor och dem har jag faktiskt än kvar! Super bra skor!

Veckan gick så fort igen och jag kommer knappt ihåg vad vi gjort :)

Åtminstone hann vi plocka 5 liter blåbär.

Lillebror plockade enbart i egen mun.

Han är helt tokig i blåbär och kan äta hur mycket som helst.

Smulan testade farföräldrarnas gunga, men den kan man gunga nästan upp till molnen!

På måndag har vi alla kolleger på plats igen efter semestrarna, härligt!

Det har nog varit helt för mycket jobb utan dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar