måndag 26 december 2022

Annandag jul

 Vi har firat jul i några dagar, julafton hemma och juldagen hos mamma och pappa.

Idag fortsatte min familj julfirandet norrut med Mannens släkt. Jag har ingen semester så jag stannade kvar hemma. Vad konstigt att vara för första gången ensam hemma så många dagar. De kommer hem igen till nyårskvällen <3 Jag saknade dem redan före de reste iväg!

Som tur har jag kissen hemma med mig.

Hon fick en julklapp i år (av mina föräldrar).

En dörrmatta "Välkomna till Dianas hus. Här bor också (våra namn)". Bilden på mattan liknar Diana. Så klart gillade katten den och måste slänga sig på den med en gång!

Lillebror behövde inte åka till Prisma för att handla julklappar, de hittade fram! Sådan lugn det kom i huset efter att paketen öppnats.

Tack till alla för de fina julklapparna!


Glad fortsättning på julen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar