söndag 14 januari 2024

Vackra färger

 Jag som gillar sommaren bäst av alla årstider, har tyckt att denna vinter varit helt okej.

Det har varit så väldigt vackert med mycket vit snö på träden och marken. Denna bild knäppte jag någon vecka sedan när jag var på promenad.

Som i ett sagoland med en grön himmel.

Vi har även haft fantastiska soluppgångar i januari. I lördags stod jag och Mannen framför fönstret och bara stirrade på himlen som ändra färg i snabb takt.

Soluppgång 13.1.2024.

Trots att det fortfarande är januari ännu ett tag så har mina tankar börjat vandra mot februari. 

Eftersom tankarna är i februari (frösådd osv) och butiken erbjuder runebergstårta så tycker jag att det är alldeles okej att redan köpa åt sig en runebergstårta :D

Det var ett ypperligt mellanmål under arbetsdagen. 

Runebergstårtor skall jag baka först närmare rätta dagen, men butikens tårtor kan man väl passa på och äta före det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar