fredag 21 december 2012

Äntligen ledigt!

Nu har jag följande fem dagarna lediga. Behöver inte vakna till en skrällande väckarklocka, sitta i en proppfull buss och komma hem sent på kvällen. 

Firade dagen med att äta nachos och choklad. Skilt för sig ju för sig, men visst kunde man säkert doppa nachos i chokladsås :)

Gjorde god choklad som jag hittade på denna blogg HÄR. Skojigt nog så råkade jag ha likadana chokladformer som bloggerskan hade i sin blogg.



In flyttade idag en liten söt gran. Granen har knasigt lång topp! Det var nog därför jag valde den av alla de jämna och normala granarna.


Nu har vi två stycken träd inne. Björken ni ser bakom granen har vi putsat med en järnborste och sen byggde vi några etage som man kan klättra upp på om man vill komma undan t.ex. små barn eller veterinär besök  Vi har virat rep runt nedre delen av klätterträdet så att man kan vässa sina klor där.


Granen har fått lite dekoration, bl.a. de fina glaskulorna jag köpte i Danmark.

Nu är det dags före mera choklad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar