måndag 3 december 2012

Mera stjärnor

Efter att jag kom hem från jobbet har jag pysslat en hel del, men ingenting blir riktigt färdigt.
Allt är lite på hälft. 
Borde lite packa idag för att hinna till butiken imorgon.
Vår bil gick sönder i fredags så den kan man inte använda före den blir fixad.
Måste ta en stor ryggväska med till jobbet så att man orkar släpa hem sina inköp.

Som ni kanske lite har märkt så har jag fått dille på stjärnor.
Hängde upp en idag igen, jag tycker att den är underbar!


Brun med mönster som lyser i gult :)

Igår träffade jag släkten, vi har som tradition att ses just före julen.

Jag fick alldeles underbara gåvor!

Här kommer en bild på några.


Vilken fantastisk idé att laga snöflingor av Hama pärlor. Borde också hitta på ett namn åt tomten :)

Kanske han ser ut som en Hampus eller Peik...

2 kommentarer:

  1. Jag tycker han ser ut som en Love. Lite som luva och ja, värme och allt det där som hör till julen :) Vet du, jag kollade in lite tapeter när jag senast var i en sådan butik, för att göra stjärnorna du visade tidigare....såååå snygga!
    Jag får nog ropa på hjälp om jag inte får ihop en....

    SvaraRadera
  2. Love, vilket passande namn! Det skall han heta :) Stjärnor av tapetpapper blir säkert jätte bra. Är nyfiken på att se bilder ;)

    SvaraRadera