lördag 29 december 2012

Julklappssockor

Tänkte ta och visa åt er hurdana sockor jag stickade till julklapp.

Pappa, han fick bl.a. blå-vita sockor som jag stickade med ett mönster som bondmoran Tilda tipsade mig om. Hennes sockor hittar ni här


Sockorna jag stickade åt pappa.

Jag tycker om mönstret! Det blir en så rolig "tvist" på skaftet.


Använde av garnet 7 bröder.

Brorsan och hans sambo fick skrynkelsockor. 


De tog dem genast i bruk så det kändes ju bra :)

Dessutom fick jag alldeles underbara sockor, vita med rosa mönster. Men dem har jag inte fotat så dem får ni se en annan dag.

4 kommentarer:

  1. Roligt med enkla mönster som blir så snygga! Du börjar ju bli "Tant" när du stickar sockor:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att det alltid har bott en liten tant i mig :)

      Radera
  2. Tack massor för de fina sockorna, har på mig dom just nu!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va roligt! Tack för julklappsboken, läser den nu som bäst :)

      Radera