tisdag 21 maj 2013

Mera blommor och katter

Snart tröttnar ni nog på mina blogguppdateringar med blommor och katter!

De har hamnat i min fokus i maj, för fina är ju både två.

Ville dela med mig att Tuvull hade rätt! Potatisnarcissen tog bara en längre tid på sig före den stack upp. Nu är den här efter att påskliljorna har blommat.

Och jag kom rätt ihåg, den doftar ljuuuvligt!


Fina pionerna jag fick i fredags är fortfarande fina, men de har ändrat färg. Nu har de en vacker vit-rosa färg. 



Och sen fortsätter vi med katten...

Jag ordnade här hemma och satt alla fina papperskassar jag sparat i en stor papperskasse. 

Några minuter senare skall jag lyfta bort kassen och hittar det här:


Katten My har varit och ordnat rum åt sig i kassen.


Ser ni hur jätte bekvämt det är? :)

Köksmattan jag köpte en tid sedan kan man vända på så att den blir svart med vita rutor. Kul med omväxling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar