söndag 9 juni 2013

Jag har flyttat ut på terrassen

Jaa-a ni. Jag har spenderat nästan hela veckoslutet ute på vår terrass och i trädgården. Så bra väder har det varit detta veckoslut :)

Här har jag ätit frukost, lunch och kvällsmat. Handarbetat, läst, tagit en tupplur och nu sitter jag och bloggar.

Underbart!

Ett litet undantag gjorde jag idag. Vi cyklade med min kompis på lunch till en liten krog som nyss öppnat. Det är bara 10 km att cykla ena vägen så det blev passlig dagsutfärd.


Eftersom vädret är så prima så åt vi ute på terrassen (jo, men lite omväxling var det ju att sitta på någon annans terrass).


Till lunch blev det Caesarsallad och till efterrätt brownies och morotskaka.

När jag kom hem hittade jag nya plantor i min trädgård. Pappa hade hämtat åt mig pumpor och squash. Inte illa! Nu måste jag bara bestämma mig för var jag skall plantera dem.
Lite extra utrymme fick i trädgården jag när min kompis Lippu hämtade lite flocknävor.

Önskar er en underbart söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar