torsdag 6 juni 2013

Varma sommarkvällar

Nu när det äntligen är varmt så är det svårt att hållas inomhus. Jag vill vara ute hela tiden och har svårt att gå och sova på kvällarna.

Jag vet inte om jag fantiserar, men jag tror att jag också är piggare på morgonen! Jag brukar gå till bussen och hem, det blir ca. 6,5 km varje dag. På vintern var det en pina, men nu känns det kul att gå ordentligt på morgonen och efter jobbet.

Har varje kväll varit ute och pynjat i trädgården och idag hittade jag en kul överraskning!

Jag trodde att rhododendron inte skulle få blommor i år. Men jag tror att den visst skall få några blommor i alla fall!



Dessutom är jag superglad över att klematisen överlevde! Klematisen dog nästan genast efter att jag planterat den och nu sticker alla fyra plantor upp och klättrar upp längs med banden vi har på den lätta väggen vi byggde.


Ännu en arbetsdag kvar denna vecka så kan man vara ute två dagar i streck :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar