onsdag 19 juni 2013

Onsdag och fest

Efter jobbet firade vi brorsan (den yngsta). 
Han blev färdig byggnadsingenjör, har fått jobb, bostad och ett stipendium.
Mamma hade varit hemma hela dagen och ställt allt i ordning, fint var det och god mat! Så god mat att det inte blev över något till midsommaren.

Vi åker säkert till sommarholmen på fredag morgon först för att jag tror att jag inte får My i buren. Envis liten katt.

Hon vill inte komma med,
punkt!

Då hinner vi imorgon efter jobbet laga mat och packa. Så idag kan man ta det lite lugnare ;)

Här kommer lite bilder på blommor jag har inomhus.


Tyckte att gräslöken var så fin så att jag plockade in av den och satt den i vas.

Rosorna hade nästan vissnat bort så jag satt knopparna i konjaksglas.



Det som jag väntar på till följande i trädgården är pionen. Snart blommar de!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar