måndag 16 december 2013

Bostadsaffär

Idag sålde vi vårt hem kl.14.00 och köpte vårt nya hem 1,5 timmar senare.
Jag var nog lite nervös inför dagens bostadsaffärer!

Så nervös att jag nu har lite ont i nacken och mag-bon sparkar runt som en vild buse.


Efter att vi skrivit under massvis med papper åkte vi hem via McDonald´s.
Vilken festlig måltid med BigMac och milkshake med mint smak :)

Vi fick också veta att vi kan börja flytta våra saker till nya bostaden 22.12 och vi får flyttlådorna 20.12. Det blir lite skyndsamt med packandet, men vi förbereder oss nu redan och svärmor lovade komma hit och packa på lördag. 

Som tur har vi julledigt i tre dagar så då hinner vi städa upp nuvarande och nya hemmet.

Om jag börjar fundera på att jag måste flytta och aldrig mera komma hit tillbaka så blir jag nog lessen så jag försöker undvika det ;) Som tur får vi ett ljuvligt nytt hem!

1 kommentar: