lördag 7 december 2013

Förlängt veckoslut

Igår fick vi fira Finlands självständighetsdag!

Vi firade med att vara hemma och ta det lugnt. Skönt så efter att ha legat hemma i feber i nästan en vecka och sen panik-jobbat i två dagar på kontoret.



Försöker lösa Sudoku medan katten breder ut sig över tidningen.



Vi tog det så lugnt igår att vi måste gå och lägga oss redan kl.21 :) Kändes bra att få sova länge för att ikväll skall vi ut och äta spansk mat med kompisar.

Hoppas att jag får upp min snuviga näsa före det så att jag inte behöver tugga med munnen öppen, heh!
Dessutom får jag inte samma välbehag nuförtiden av att äta ute eftersom det finns så mycket jag inte får äta p.g.a. graviditeten. Så det är många gånger lättare att bara äta hemma. Men det är alltid kul att träffa kompisar.

Imorgon skall jag baka pepparkakor med min mamma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar