torsdag 12 december 2013

Sjätte månaden

Nu har jag rullat över till sjätte månaden.
Två månader kvar till mammaledigheten och tre månader kvar till beräknat datum.


Magen växer och hemmet blir stökigare nu när vi börjar förbereda oss inför flytten.

Men det känns fortfarande som om det skulle vara en lång tid tills dess (fastän det inte är!).
Idag frågade min kollega vad jag skaffat för babygrejer. Öhm...tjaa...inga egentligen!

Hon menade att man måste vara i god tid ute, vagnen skall man skaffa gärna två månader före osv. Jasså, och jag som trodde att det är bara att fixa en vagn sådär bara. Med att traska till butiken eller begagnat via nätet.

Träffade min super fina kusin i stan och hon lugnade ner mig att nog får man allt fixat. Inte behöver man fundera på sådana grejer än :)

Så himla kul att träffa henne! Vi skulle ses någon vecka sedan, men jag blev jätte sjuk så jag kunde inte komma med på släktträffen. Denna dag blev så himla bra med god mat i bästa sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar