onsdag 25 december 2013

Julafton 2013

Vi har firat jul tillsammans med familjen hos mor & far. 
Roligt när hela gänget är samlat och jag älskar mammas julmat!

Före vi gick över till mina föräldrar var vi och äta julgröt hos Mannens föräldrar och badade julbastu. Svärfar var så snäll att han passade på att skura vår bil i samma veva!

Nu är magen stor av mat och dryck och liten bebis.

Mag-bon var aktivt med hela kvällen, hon boxades och sparkade med jämna mellanrum :) 

Fastän klockan är mycket och jag borde gå och lägga mig så vill jag visa er vad min mor har stickat åt mag-bon. Har ni sett något så fint?!



En så vacker dräkt med mössa, sockor och vantar!

Av bröder + deras sambon fick mag-bon också ursöta små kläder :)


Om några månader så får jag hoppeligen klä på en liten bebis dessa kläder.

I natt sover vi för andra gången med Mannen i vårt nya hem. Nu när vi har våra saker här så börjar det äntligen att kännas som vårt hem. 

Flytten gick smidigt tack vare hjälpen vi fick och i övermorgon skall vi städa upp vårt gamla hem så att vi kan överlåta nycklarna till nya ägarna.

Jag önskar er en lugn och underbar jul!

4 kommentarer:

  1. Helt underbar dräkt!! Så det är en Hon då? :) Vi väntar i släkten tillökning vilken dag som helst nu - också en tös - underbart spännande! Skoj att höra att flytten gick bra! Skön fortsättning på julen till er alla!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, de menade att det är en hon med 100% säkerhet :) Önskar dig också en skön fortsättning på julen!!

      Radera
  2. Så söta kläder ni redan fått åt lillan! Men nu väntas det oxå mera bilder på magen och nya bostaden i flytt röran ;)

    SvaraRadera