måndag 2 december 2013

Hama pärlor

Jag lovade visa er vad min gudson har pysslat.


Fina figurer av Hama pärlor och en dekorerad glasburk som man kan ha ljus i.

Vad fint!

Hans mamma gav massor med annat också, men det skall jag öppna först i jul.

Tänk er, det är redan andra december och jag har inte julpyntat det minsta!
I år blir det inga juldekorationer för att vår flytt infaller juletider så jag skulle ändå måsta packa ner allt i lådor före julen. Ursprungligen skulle vi flytta 29.12, men det ser ut som om vi möjligen kan flytta en vecka tidigare! Då skulle jag kunna lite dekorera i det nya hemmet istället.

Idag har jag inte haft feber än så länge så det ser ut som om antibiotikakuren börjar hjälpa. Men jag låter fortfarande som en kråka och hostar upp slem...urgh!

Men hoppeligen är jag i såpass bra skick att jag kan åka på jobb på onsdag :) Så skulle jag hinna jobba två dagar denna vecka. Huj, man borde inte fundera på sådana grejer, blir helt stressad när man tänker på all obesvarad e-post, kunder med och utan tidsbokning och sedan skolningen som jag borde hålla på torsdag åt mina kolleger. Har redan försökt fixa backup för den biten för att min röst kommer inte att klara av att prata i 3 timmar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar